About Me

My photo
I'm just a simple girl, happy go lucky and also a very, very good listener... I'm good at hiding my true emotions, that's why you'll never know when I'm sad.. :)

Tinggalkan Jejak Korang Kat Bawah Ni

Ha... Sila² La Tinggalkan Jejak Korang Kat Bawaaaaahhhh Sekali Page Ini Ye.. Senang Saya Nak Terjah Korang Balik... Kalau Sudi, Boleh Jadi Follower Saya... Kalau Tak Mau Pun Tak Ape.. Terima Kasih Sbb Sudi Singgah Yer.. Singgah² La Lagi Lenkali.. ^_^ ♥

Friday, October 25, 2013

Salam Jumaat

Assalamualaikum!

Hai, apa khabar semua? Salam Jumaat semuanya ya :)

Sedar tak sedar, dah tinggal lebih kurang seminggu je sebelum saya kena admit ward utk induced (paksa bersalin).. Macam2 perasaan ada, nervous, takut, risau, gembira, excited.. bercampur2 perasaan saya sekarang ni..

And pagi ni rasa sayu pulak lepas kejadian semalam yang pegawai bank wanita kena tembak kat kepala tu.. memang hiba sangat rasanya sampai saya tak sanggup nak baca apa orang update / post kt fb mahupun blog..

Semoga roh allahyarhamah dicucuri rahmat dariNya.. al-Fatihah..

.......(diam 5 minit)....

So, berbalik pada cerita saya nak kena admit ward, semalam gi check up kat KK.. ingatkan itula last check up, skali next Thursday (31 Oktober) pun kene repeat check up, kira last check up before admitted to the ward la... Sabo je la.. Saya tak kisah, tapi kesian husband la dah pening cane nak ejas keje dia, ate takkan dua minggu berturut2 nak cuti ari Khamis... Kita tunggu jela keputusannya..

To be honest, saya sendiri memang dah tak larat nak gi keje, kalau boleh nak rest aje kat rumah... Tapi apekan daya, doc takde pulak kasi bedrest ke ape.. So kena la keje hingga ke titisan terakhir gitu.. huhu..

Lagipun, saya kena la setelkan ape2 yg patut dulu before bercuti panjang kan.. Tak sabar nak cuti panjang sebenarnye uols! Ahaks ^_^

Saya patut kene admit ward on 3rd November (Ahad), tapi Sabtu 2 November tu my sis nak pindah umah plak, dari Puchong ke Seremban.. Ikut plan asal, memang dia mintak tlg sangat2 kaum2 lelaki family kami (termasuk ME) utk tolong pindah2 barang..maklum le family kami lelaki tak ramai, arap menantu2 je la hehe..

Tapi, saya ngah pikir2 gak ni, takut masa saya kat Seremban tiba2 sakit nak bersalin, haru pulak jauh nak ke Hospital Serdang.. saya kalau boleh memang nak bersalin kat Serdang jugak2, senang, dorang dah bukak fail saya ritu..hehe

Lagi pulak, takut tak larat pulak nak berlama2 duduk kat sana.. hurm.. tengok tahap keterlaratan la jawabnye..

Itu aje kot, tak tau nak cerita ape dah, nak layan perasaan pulak...

Korang tolong doakan semoga segala urusan saya nak melahirkan baby nanti dipermudahkan ye... Doa2 dari kalian amat lah saya hargai and thanks a lot in advance.. amiin...

"Rabbi Yassir Wala Tu'assir Ya Karim" - doa dipermudahkan segala urusan (shared by my officemate)..



Till then, wassalam (",)


 Thanx for reading this entry! ^_^


 

2 comments:

  1. akak doakan semoga semuanya selamat dan berjalan lancar yer.zikir dan doa nabi yunus amalkan,tenang dan sabar ya.tak sabar nk tgk muka bby ;)

    ReplyDelete

Viva Bergolek²

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...