About Me

My photo
I'm just a simple girl, happy go lucky and also a very, very good listener... I'm good at hiding my true emotions, that's why you'll never know when I'm sad.. :)

Tinggalkan Jejak Korang Kat Bawah Ni

Ha... Sila² La Tinggalkan Jejak Korang Kat Bawaaaaahhhh Sekali Page Ini Ye.. Senang Saya Nak Terjah Korang Balik... Kalau Sudi, Boleh Jadi Follower Saya... Kalau Tak Mau Pun Tak Ape.. Terima Kasih Sbb Sudi Singgah Yer.. Singgah² La Lagi Lenkali.. ^_^ ♥

Tuesday, October 29, 2013

Claim oh claim

Assalamualaikum!

Hai, how are you guys today? Eceh sepiking la plak.. Saje, kate nak asah English kan, so kena la guna sekali skala right? :)

So, hari ni dah hari Selasa.. As you may know, I've mentioned earlier in my previous post that tomorrow (Wednesday) will be my last day at work (yahooooo)..

And this morning, tengok jadual bos, bos pegi meeting kat Shah Alam, tengahari baru masuk opis. Ok la, dapat jumpa bos separuh hari.. Tapi pagi2 kul 8.00 am kot tadi, dapat call dari bos, bos bitau dia gi meeting kat Shah Alam and masuk tengahari (weird, coz of course I knew most of his schedule, I checked his calendar every morning lol).. maybe bos takut saya terlupa kot. Hehe

Dalam call tu, bos mention pasal claim dia utk this month, and saya pun macam terdiam kejap.  Ades, ari tu beria mintak softcopy claim nnt senang nak buat sendiri bila saya dah cuti.  Tapi takpe la, esok pun dah last, saya try la siapkan hari ni jugak.  Saya bukan apa, slalunye claim bos ni panjang berjela2, so macam banyak keja sket la kalau nak kejar dalam 2 hari ni hehe.. Sib baik check2 diary and calendar bos, ada 1 meeting aje.  Alhamdulillah, Allah SWT permudahkan tugas saya hari ini.

Terus semangat siapkan claim bos dan2 tu jugak and dah siap amik sign akui sah from one of the engineer.  Tinggal tunggu bos sign and submit to Pengarah for approval.  Hopefully dapat setel today and dapat submit esok.  Lega sket tinggalkan opis tanpa kerja2 yang tertangguh kan? :)

Hehe, gitu la saya tadi gamaknye, buat keje ngn senyuman.. ahaks~

So, keje pun dah setel, boleh la belek2 pc lagi tengok kalau2 ada lagi kerja yang perlu disiapkan sebelum tinggalkan opis selama 3 bulan.  Excited nak cuti, tapi nervous nak kena induce. Ouch.

Oh ye, Sabtu ni saya pegi jugak la tengok akak saya pindah rumah.  Pegi rumah Puchong dia dulu tunggu ME tolong2 ape yg patut, then gerak terus ke rumah baru dia kat Seremban Jaya.  Hopefully baby bertabah sepanjang perjalanan and tak mengeras sangat2 macam semalam hehe.. Oh takutnya~

Itu aje kot, kalau ade ape2 nak bebel lagi nanti saya conteng lagi.. ahaks~


Till then, wassalam (",)




 Thanx for reading this entry! ^_^





 

0 viva bergolek²:

Post a Comment

Viva Bergolek²

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...