About Me

My photo
I'm just a simple girl, happy go lucky and also a very, very good listener... I'm good at hiding my true emotions, that's why you'll never know when I'm sad.. :)

Tinggalkan Jejak Korang Kat Bawah Ni

Ha... Sila² La Tinggalkan Jejak Korang Kat Bawaaaaahhhh Sekali Page Ini Ye.. Senang Saya Nak Terjah Korang Balik... Kalau Sudi, Boleh Jadi Follower Saya... Kalau Tak Mau Pun Tak Ape.. Terima Kasih Sbb Sudi Singgah Yer.. Singgah² La Lagi Lenkali.. ^_^ ♥

Monday, October 7, 2013

Gembira atau sedih?

Assalamualaikum!

Hai semua, entry kedua utk hari ni.. ahaks..



Actually tadi tengah lurus2kan pinggang, then sorang staff nih masuk tanya jadual bos, lepas da setel, staff tu tanya, bos dah dapat pink form ke? untuk yang tak tau, pink form ni ialah surat arahan pertukaran tempat bertugas bagi pegawai2 kumpulan Pengurusan & Profesional..

So saya pun terpinga2 and cakap la takde, and cakap, "eh bos tuka ke mane?"

Staff tu kata dengar2nya ada ura2 bos akan masuk ke cawangan lain menggantikan bos di sana yang bertukar ke tempat lain pulak.. And setau saya, kat sana memang dah ada PA..

So, hati saya ada 2 perasaan, sedih dan gembira andai ditinggalkan di sini tanpa bos..

Sedih, sebab ibarat habis madu sepah dibuang..

Gembira, sebab ada can la saya nak mintak tukar ke jabatan lain..hehe.. pusingan kerja kekdahnye.. dah 8 taun kot saya dengan jabatan ni...memang dah patut sangat2 bertukar..

Harap2 bos tak nak la bawak saya gi tempat baru, lagipun saya dah nak cuti bersalin... hehe

And if saya ditinggalkan kat pejabat sekarang pun, jangan la assign saya kat mana2 bos lagi.. bagi la saya peluang bertukar tempat kerja.. Mudah2an ada rezeki baby saya untuk Ummi dia ni pi tempat kerja baru.. hehe..

Itu aje la nak share buat masa ni..

Till then, wassalam..




 Thanx for reading this entry! ^_^



 

0 viva bergolek²:

Post a Comment

Viva Bergolek²

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...