About Me

My photo
I'm just a simple girl, happy go lucky and also a very, very good listener... I'm good at hiding my true emotions, that's why you'll never know when I'm sad.. :)

Tinggalkan Jejak Korang Kat Bawah Ni

Ha... Sila² La Tinggalkan Jejak Korang Kat Bawaaaaahhhh Sekali Page Ini Ye.. Senang Saya Nak Terjah Korang Balik... Kalau Sudi, Boleh Jadi Follower Saya... Kalau Tak Mau Pun Tak Ape.. Terima Kasih Sbb Sudi Singgah Yer.. Singgah² La Lagi Lenkali.. ^_^ ♥

Tuesday, October 22, 2013

'Ter'beli beg baru pulak

Assalamualaikum!

Hai apa khabar semua? Ha, saya terlupe plak nak update pasal terbeli beg nih.

Actually ritu ada la terperasan kt instagram Shea Rasol, pasal beg ni. Saya pun usha la website The Poplook. Kenan jugak, tapi xde la terpikir nak beli.

Alih2 a few days later, dapat email dari The Poplook yang dorang ada bagi diskaun 20% for everything. Bukan selected item je ye. Saya pun dengan pantas mengklik link dan trus purchase beg tu, Poppy Blue Walter Satchel namanya.


Yeah, itula dia rupe beg tu, match plak dengan baju saya pada hari itu, nak pergi warehouse sales baju2 baby kat Gombak katenye.. Ahaks!

Banyak kot barang saya leh sumbat dalam ni, tapi jadi berat la :p

Delivery pun cepat gile ok.. Saya purchase petang ni, esok tengahari nye dah sampai kat rumah mak saya. Memang kalau ade beli ape2 saya akan pakai address umah mak saya kat Rantau, umah saya bukan ada orang ahaks!

So tu jela nak cite pasal beg tu. Kalau korang nak beli, dah kembali ke harga asal which is only RM79.90, free postage tau! Huhu

Sekarang ni saya dalam proses persediaan mental dan fizikal utk sambut org baru, sebab doc pun dh bg tarikh utk induced, which is on 3rd November, lagi 2 minggu je wei!

Kalau baby nak keluar awai b4 date tu pun xpe, biar rasa sakit nak bersalin naturally dari induced hehe.. 

Till then, wassalam!



Thanks for reading this entry!

0 viva bergolek²:

Post a Comment

Viva Bergolek²

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...