About Me

My photo
I'm just a simple girl, happy go lucky and also a very, very good listener... I'm good at hiding my true emotions, that's why you'll never know when I'm sad.. :)

Tinggalkan Jejak Korang Kat Bawah Ni

Ha... Sila² La Tinggalkan Jejak Korang Kat Bawaaaaahhhh Sekali Page Ini Ye.. Senang Saya Nak Terjah Korang Balik... Kalau Sudi, Boleh Jadi Follower Saya... Kalau Tak Mau Pun Tak Ape.. Terima Kasih Sbb Sudi Singgah Yer.. Singgah² La Lagi Lenkali.. ^_^ ♥

Thursday, June 23, 2011

Terima Kasih Banyak² Kepada Semua Dari Segmen APKPA Yang Singgah Sini

Assalamualaikum!

saya sangat teruja! lepas join segmen Aku Promosi Kau Promosi Aku (APKPA) kt belog abg Ben, belog saya terus menerima kunjungan tak putus2 dari peserta2 segmen tersebut.. sampai hari ni saya masih belum sempat nak habiskan melawat semua..

pada yang saya dah lawat dan anda dah lawat saya kembali, JUTAAN TERIMA KASIH saya ucapkan...

pada yang dah follow saya juga, JUTAAN TERIMA KASIH saya ucapkan...

pada yang dah lawat saya, tapi saya belum lawat anda, jangan risau, saya pasti akan lawat anda, saya tengah lawat satu,satu nih.. giler banyak..hehehe..

jadi, untuk kamu, kamu, kamu, dan kamu di sanaaaaaa yg sangat2 ohsem, terimalah...



Rajin2 la singgah2 selalu ye!!!

Thanx for reading this entry! ^_^

13 comments:

  1. salam singgah,

    misscha follow blog u.. jemput folo misscha...

    http://misscha-cecite.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. heheheeh... :) selamat jengah menjengah selaloo yerk ~ :) kejar jangan xkejar ..sume blog2 yg belum kne terjah tu..huhuh Semoga Berjaya menerjah mereka balik yer.. :)

    ReplyDelete
  3. @misscha

    tengkiu misscha..nanti sayer terjah blog kamu yer.. :)

    ReplyDelete
  4. @Lavender Lassie Roses

    huwaaaa dari pagi tadi tak buat keje pun, duk menjengah blog2 yg tak terjengah nih.. tengahari kang sambung lagi..tak larat dah kekeke.. thanx sudi jengah kembali :)

    ReplyDelete
  5. hehe,thnx yer sudi sggh ke blog..

    salam kenal dari sy,YUI~

    ReplyDelete
  6. welcome welcome. eheh. da follow jugak ^^

    ReplyDelete
  7. @nuyui a.k.a miss NUSHA

    hehe sesame..same2 kite saling kunjung mengunjungi di mase depan.. cewah.. ^_^ salam kenal kembali ♥

    ReplyDelete
  8. @saiazuan

    yeah...makasih sudi singgah yaa... ^_^

    ReplyDelete
  9. tahniah. moga dgn bertambahnya followers dan trafik di blog makin bersemangat utk berblog. banyakkan info menarik untuk tatapan pengunjung. okeh. :)

    ReplyDelete
  10. @Benrauf

    yeah...terima kasih! insyaAllah sesungguhnya saya nubie yg sedang belajar memanjat anak tangga hehe.. terima kasih sekali lagi ^_^

    ReplyDelete
  11. @not irene

    *blushes* tengkiu2...belog sy biasa2 saje.. thanx aniwae.. :)

    ReplyDelete

Viva Bergolek²

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...