About Me

My photo
I'm just a simple girl, happy go lucky and also a very, very good listener... I'm good at hiding my true emotions, that's why you'll never know when I'm sad.. :)

Tinggalkan Jejak Korang Kat Bawah Ni

Ha... Sila² La Tinggalkan Jejak Korang Kat Bawaaaaahhhh Sekali Page Ini Ye.. Senang Saya Nak Terjah Korang Balik... Kalau Sudi, Boleh Jadi Follower Saya... Kalau Tak Mau Pun Tak Ape.. Terima Kasih Sbb Sudi Singgah Yer.. Singgah² La Lagi Lenkali.. ^_^ ♥

Monday, June 20, 2011

Korean Series : Lie To Me

Assalamualaikum!

aih...rasenye dah seminggu blog ni ditinggalkan tanpa new updates... bukan apa, sepanjang minggu lepas, kesihatan agak tak mengizinkan...

bayangkan la, dari Isnin-Jumaat, saya hanya bekerja pada hari Isnin sahaja...huhuhu..

Alhamdulillah, insyaAllah hari ini digagahkan juga diri untuk datang bekerja.. sangat malas hokay... biasa la dah sedap duduk rumah..

So, berbalik pada tajuk di atas, (maaf saya memang selalu terkeluar dari tajuk sikit2) masa saya duduk kat rumah tu, hari Jumaat pagi kot, lepas ME gi kerja, saya pun 'on' la tv... saja nak tengok apa2 yang best di pagi hari kan..

browse punye browse through some astro channels, terlekat kat channel 393 astro.. tengok tajuk, Lie To Me..so dalam hati pun kata, "eh tajuk macam cite omputeh yg selalu kt FOX (channel 710) tu la pulak.."

kebetulan masa tu episod 1...tengok punya tengok, alamak cambest pulak...

kalau korang nak tau sinopsis dia or nak tengok online, boleh tengok kat SINI...

 oh saya sangat suka hero & heroinnyer.. ♥


saya pun layan online kat situ..tak sabar nak tunggu kat tv..lambat..hehehe...

setakat ni, memang saya suka giler...ade sesetengah episod tu memang kelakar giler sampai saya tergelak2 hahahahaha..

tapi baru sampai episod 12 (setakat entri ini ditulis).. tak sabar nak tunggu new episodes..

apa pun, selamat melayan ye korang... saya sangat2 rekomen citer ni untuk korang tengok... saya pun dah addicted neh... help help! haha

tu je dulu kot untuk hari ini...sambung di lain entri!

wassalam!

Thanx for reading this entry! ^_^

2 comments:

  1. cari kat sini lubuk nyer..
    donlot sampai muntah..
    http://mediumquality.blogspot.com


    p/s : jangan lupa bagi aku

    ReplyDelete
  2. @Cikos
    siot la hang..kasi aku link pastu suh aku donlot pastu hang nk kopi eh hahahhaa
    aniwae thanx 4 da link ya :D

    ReplyDelete

Viva Bergolek²

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...