About Me

My photo
I'm just a simple girl, happy go lucky and also a very, very good listener... I'm good at hiding my true emotions, that's why you'll never know when I'm sad.. :)

Tinggalkan Jejak Korang Kat Bawah Ni

Ha... Sila² La Tinggalkan Jejak Korang Kat Bawaaaaahhhh Sekali Page Ini Ye.. Senang Saya Nak Terjah Korang Balik... Kalau Sudi, Boleh Jadi Follower Saya... Kalau Tak Mau Pun Tak Ape.. Terima Kasih Sbb Sudi Singgah Yer.. Singgah² La Lagi Lenkali.. ^_^ ♥

Thursday, April 7, 2011

Mesyuarat Agung Tahunan APDISK

Assalamualaikum ols~

ha...lama pulak saya tak update blog saya ni ye? kali ni saya nak post pasal meeting APDISK yang saya attend hari tu, dibuat kat Bilik Taip (kenangan sehh), Politeknik Port Dickson..

Apa itu APDISK? u ols boleh refer kat SINI...

saya sebut jugak la ye sikit pasal APDISK ni..nama panjangnya, Pertubuhan Alumni Diploma Sains Kesetiausahaan (DSK) Politeknik Port Dickson (PPD)..

maknanya, ini adalah alumni untuk course saya masa saya belajar kat Politeknik Port Dickson dulu..

so, dipendekkan cerita, pada hari Sabtu 2 April 2011 yang lalu, APDISK telah mengadakan Mesyuarat Agung Tahunan mereka, untuk melantik AJK² untuk menggerakkan APDISK ni..

alhamdulillah, walaupun tak ramai sangat yang hadir, maklum la masing-masing ada komitmen, rasanya lebih kurang belas-belas orang gak la yang hadir ke mesyuarat pada hari tu... alhamdulillah...

yang bestnya, mesyuarat tu turut dihadiri oleh 2 orang pensyarah DSK, iaitu En. Ashri dan Pn. Yati...

and alhamdulillah, mesyuarat berjalan dengan lancar...diharap AJK-AJK yang telah dilantik dapat menjalankan tugas serta memajukan lagi APDISK ni...

so macam biasa, kita layan gambar yek..

 ini ialah En. Ashri...

 ini pulak Pn. Yati...

 ni pulak barisan hadirin yang ada...ada yang dah balik time ni...

 lagi gambo kami...

so itu aje la kot gambar-gambar yang boleh diupload...lain-lain gambar boleh tengok kat facebook saya...sori tak boleh nak linkkan, sebab facebook block kat ofis, tak boleh nak ambil link nyer... :)

sekian dulu, wassalam...

*eh, nak tambah..tadi saya hantar borang cuti kat bos, cadangnya nak cuti esok (Jumaat) sebab nak pergi klinik...risau jugak bos tak approve kan, maklumla 2-3 minggu ni saya banyak EL + MC.. alhamdulillah dia kata OK..harap-harap dia sign la kan?
wassalam... ^_^ ♥

0 viva bergolek²:

Post a Comment

Viva Bergolek²

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...