About Me

My photo
I'm just a simple girl, happy go lucky and also a very, very good listener... I'm good at hiding my true emotions, that's why you'll never know when I'm sad.. :)

Tinggalkan Jejak Korang Kat Bawah Ni

Ha... Sila² La Tinggalkan Jejak Korang Kat Bawaaaaahhhh Sekali Page Ini Ye.. Senang Saya Nak Terjah Korang Balik... Kalau Sudi, Boleh Jadi Follower Saya... Kalau Tak Mau Pun Tak Ape.. Terima Kasih Sbb Sudi Singgah Yer.. Singgah² La Lagi Lenkali.. ^_^ ♥

Wednesday, April 13, 2011

Dah Tak Lama Lagi Dah...

Assalamualaikum ols~

hurm...dari bulan lepas lagi saya duk fikir-fikir, apa nak bagi kat ME sempena birthday beliau nanti yek? oh ya, FYI, birthday beliau adalah pada tanggal 29 April nanti..


sampai sekarang saya masih tak tau nak belikan apa untuk ME sebagai hadiah hari jadi nanti... actually, ME pernah cerita kat saya, family dia memang jenis tak celebrate birthday nih.. so kalau boleh saya nak dia rasa seronok sebab saya celebrate birthday dia pertama kali selepas kami bergelar suami-isteri ni..

rasanya masa bercinta dulu pun takde pulak seleb hehe...

takpe la, saya nak terus pikir apa nak kasi nih... kalau u ols ada idea, tolong saya ye? thanx!

sekian dulu, wassalam.. ^_^ ♥

0 viva bergolek²:

Post a Comment

Viva Bergolek²

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...