About Me

My photo
I'm just a simple girl, happy go lucky and also a very, very good listener... I'm good at hiding my true emotions, that's why you'll never know when I'm sad.. :)

Tinggalkan Jejak Korang Kat Bawah Ni

Ha... Sila² La Tinggalkan Jejak Korang Kat Bawaaaaahhhh Sekali Page Ini Ye.. Senang Saya Nak Terjah Korang Balik... Kalau Sudi, Boleh Jadi Follower Saya... Kalau Tak Mau Pun Tak Ape.. Terima Kasih Sbb Sudi Singgah Yer.. Singgah² La Lagi Lenkali.. ^_^ ♥

Thursday, April 7, 2011

Ish Ish Ish... Tukar Header Lagi?

Assalamualaikum...

sebelum saya mulakan, biar saya gelak dulu..

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA....

okes...puas dah...u ols nak gelak sekali ke? silakan.. ^_^

mesti u ols pelik, bukan u ols je pelik, saya sendiri pun pelik... apa angin tah tiba-tiba saya rasa macam rajin sangat nak buat-buat header baru...

al-kisahnya sebab tadi saya tolong akak saya, KakMas, dia baru open blog, so saya offer nak tolong buatkan header dia...bukan la saya nak tunjuk pandai ke, tapi apa salahnya tolong adik beradik kan? eheks~

bila dah buat header kakmas yang tak seberapa tu, maklum la saya pun bukan la terer kan.. so mood untuk membuat header tu datang dan datang tak nak pergi-pergi...kekeke

so saya pun buat la header untuk saya lagik...



hasilnya seperti yang u ols lihat di atas...simple aje...tak hebat pun... mesti u ols tertanya-tanya kan (buat-buat tertanya-tanya oke).. kenapa ada petak-petak? kenapa ada not muzik? kenapa ada mentol? kenapa ada love? kenapa? kenapa?

meh sini saya terangkan oke..

petak panjang warna pink dan di dalamnya ada petak panjang warna hijau, tu macam bar bateri kat iPhone saya..hehehe.. itu melambangkan life saya...sentiasa full bar, insyaAllah... energetic.. (energetic ke? bluweekkk)..

not muzik, love & mentol - melambangkan saya yang sukakan muzik, sukakan kasih sayang (seorang yang penyayang oke) & juga seorang yang suka mencari idea-idea baru...yeahh i like!!

oh ya, tengok gambar saya tu, over tak? haha... ekceli saya dah lama tak bergambar macam tu... selalu gambar-gambar ala-ala ayu & sopan gitu..

tapi sekali sekala buat kerja gila, boleh aje kan? tak salah kan? kan ? kan ?

so gambar tu melambangkan diri saya yang happy go lucky, gila-gila tapi bukan gila yer.. lain tu..

akhir kata, sebenarnya saya memang suka tukar-tukar header...sekian terima kasih.

wahahahaha okes la sambung lain kali ye...esok saya cuti yahoooOOooo~

wassalam.. ^_^ ♥

0 viva bergolek²:

Post a Comment

Viva Bergolek²

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...