About Me

My photo
I'm just a simple girl, happy go lucky and also a very, very good listener... I'm good at hiding my true emotions, that's why you'll never know when I'm sad.. :)

Tinggalkan Jejak Korang Kat Bawah Ni

Ha... Sila² La Tinggalkan Jejak Korang Kat Bawaaaaahhhh Sekali Page Ini Ye.. Senang Saya Nak Terjah Korang Balik... Kalau Sudi, Boleh Jadi Follower Saya... Kalau Tak Mau Pun Tak Ape.. Terima Kasih Sbb Sudi Singgah Yer.. Singgah² La Lagi Lenkali.. ^_^ ♥

Thursday, March 24, 2011

New MAYSAA's Chiffon Scarf Snood and Shawl Experimenting :D

Assalamualaikum ols~

ha...actually saya dalam mood mengeksperimenkan diri saya pakai shawl...yela dulu2 bukan tak biasa, tapi pakai cara biasa... kali ni bukan la cara luar biasa.. cuma cara yang tak pernah saya try lagi...


tapi cabaran terbesar saya ialah..MUKA SAYA BULAT BANGET~!! duh..

so memang saya akan eksperimen banyak2 macam mana nak kurangkan keBULATan muka n pipi saya yang TEMbam tu.. tapi, buat macam mana pun, orang kata kalau dah BULAT dan TEMbam tu, tetap la jugak tak boleh nak sorok ye tak...

so akhirnya saya buat keputusan, saya sarung je la ikut kesedapan saya...yang penting saya selesa..

sebut pasal pakai shawl ni...sebab memang termasuk dalam list AZAM 2011 saya.. saya nak ada sedikit perubahan pada diri saya...termasuklah gaya kot? who knows? eheks~

so...sedikit sebanyak saya inspired from the scarflets yang memang hot and gojes and fashionista la..

so sini saya upload sekeping gambar saya test pakai shawl... 


okeh..ni time nk gi umah mertua okes...hik3.. inner tu dari ayunar..inner dia ni custom made tau.. kita pilih ikut warna yang kita nak, then dia akan buat...jenis tak melekap di dahi tau, sangat selesa...and I adore ayun's style soooo much..she's so hot!! (i'm straight oke) haha
shawl tu..bli kt pasar tani kt JKR nun aje.. :D

yang ni lak..time ni nk kuar ngn kakmas rasanya...pashmina dari eDast boutique..
bulat kan muka saya? haha dulik ah.. :D
oh ya, dress and clincher dari JessaBellaPluzSizeStealz...
kat situ memang jual baju2 n accessories untuk plus size macam saya..hehe



last but not least, my brand new MAYSAA's Chiffon Scarf Snood...
inner dia siap cover neck, ada zip kat belakang..material dia sangat2 selesa and tak panas pown..rasa macam tak pakai inner pun ada hehe..and specialnya, dia ada chiffon scarf siap jahit kat inner tu..so tayah susah2 nk pikir pakai shawl apa..

so rasanya itu saja yang saya nak share buat masa ni... ME dah balik...mo buat air! hehe..

sambung kemudian ya...wassalam... ^_^ ♥

0 viva bergolek²:

Post a Comment

Viva Bergolek²

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...