About Me

My photo
I'm just a simple girl, happy go lucky and also a very, very good listener... I'm good at hiding my true emotions, that's why you'll never know when I'm sad.. :)

Tinggalkan Jejak Korang Kat Bawah Ni

Ha... Sila² La Tinggalkan Jejak Korang Kat Bawaaaaahhhh Sekali Page Ini Ye.. Senang Saya Nak Terjah Korang Balik... Kalau Sudi, Boleh Jadi Follower Saya... Kalau Tak Mau Pun Tak Ape.. Terima Kasih Sbb Sudi Singgah Yer.. Singgah² La Lagi Lenkali.. ^_^ ♥

Wednesday, March 30, 2011

Kenduri Aqiqah Kiasatina & Lenggang Perut Kak Sue

Assalamualaikum ols~

ha..so ini pun entry yang dah mula nak basi sebab ni kejadian awal bulan 3 hari tu... alhamdulillah kakak ipar saya (isteri abang saya), Kak Sue dah masuk 7 bulan mengandung..

so kami buat la sedikit kenduri doa selamat a.k.a kenduri lenggang perut untuk kak sue... di kesempatan itu juga, kak mas selitkan sekali buat aqiqah kiasatina...tumbang kambing sekoq weh...

so seperti biasa, bila benda yang dah berlalu ni saya agak tak tajam ingatan kan.. so kita tengok gambar ye...

seperti sebelumnya, gambar-gambar adalah tidak mengikut susunan oke.. so sila layan sahaja diam-diam hehe...


kiasatina di pagi hari...takleh pakai baju cantik-cantik terus, nanti cepat kotoq..

suasana meriah bila anak-anak buah mula berkumpul..sanak saudara juga.. oh ya yang bertudung pink tu si Ilah ler...dah beso kan? ahaks

ya...itulah dia akak ipar saya, kak sue...yang berbaju cokelat bercardigan hitam... 
yang bertudung hitam tu along saya...dengan anaknya, si ticha..

antara saudara mara yang datang awal hari tu...


ha..ni kiasatina dah siap berbaju lawa...pink u... seksi lagi tu dedah belakang haha..


kiasatina : arghhh bila nak makan ni...lapar dah ni... :p



ya...mak saya adalah wanita besi okes... mak saya tengah kacau rendang ayam...

ha..saya suka pic ni...adakah kerana sengihan ticha? ahaks~

ha...tu aje la gambar yang boleh saya postkan...tak larat nak edit banyak-banyak, nak taruk watermark lagi... FYI, gambar-gambar di atas ni pun, saya tak edit pun, terus taruk watermark haha...

al-maklum la saya sekarang ni tengah tak sihat...so faham-faham je la ek.. :D

sekian dulu, jumpa di next entry...kisah saya gi steamboat kat shah alam and i-city..

wassalam.. ^_^ ♥ 

0 viva bergolek²:

Post a Comment

Viva Bergolek²

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...