About Me

My photo
I'm just a simple girl, happy go lucky and also a very, very good listener... I'm good at hiding my true emotions, that's why you'll never know when I'm sad.. :)

Tinggalkan Jejak Korang Kat Bawah Ni

Ha... Sila² La Tinggalkan Jejak Korang Kat Bawaaaaahhhh Sekali Page Ini Ye.. Senang Saya Nak Terjah Korang Balik... Kalau Sudi, Boleh Jadi Follower Saya... Kalau Tak Mau Pun Tak Ape.. Terima Kasih Sbb Sudi Singgah Yer.. Singgah² La Lagi Lenkali.. ^_^ ♥

Tuesday, March 29, 2011

Makan2 : Bagan Lalang

Assalamualaikum ols~


ha...saya pernah mention dalam entry sebelum-sebelum ni, yang ada few events yang saya masih belum buat entry dia kan...


bukan apa, kemalasan melanda nak edit and letak watermark bagai kan..so malam ni saya curik masa sikit untuk taruk watermark kat pixas yang saya rasa sesuai nak letak kat sini hehe..


so untuk entry yang ni, saya post pasal saya pergi bagan lalang hari tu dengan ME, Ameh, Bajip and Kiasatina..


actually masa tu saya baru lepas dapat backdated gaji and elaun-elaun yang tertunggak kan...so ada rezeki lebih, saya belanja diorang...bukan selalu kan..ahaks..


so saya malas nak cerita lebih-lebih, biarlah gambar-gambar kat bawah ni yang bercerita ye.. saya letak caption je la sikit-sikit yer..layann...~ ^_^


sila ambil maklum yang gambar ni tak ikut susunan yer...saya up sekali semua, tak kuasa nak susun-susun hehehe...layanzz


 nampak sedap kan ABC ni? yang ni ME yang belanja hehe...sedapnya... slurrppp

 Ameh and Bajip... jenuh banyak kali adjust pose hahahaha

 Kiasatina dengan Bondanya... Kiasatina nak ambil apa tu sayang... :D

 K.A.M.I....hehe...saya dan ME... ♥ bulats kan pipi saya? :p

 Kiasatina masa mula-mula sampai taknak senyum....lapar kot hehehe

 tu dia...kemain happy ada orang layan yer...

satu-satunya pix makanan yang sempat diambil...yang lain-lain tak sempat ambil langsung haha..
makanan sampai je terus ngap...dah licin baru teringat nak ambil gambar...so takda la gambar...ketam ni je ada sebab yang ni last sekali bedal...sesi meratah.. :D
ha...amacam? hehe.. tak dapat nak nak terliurkan korang dengan pixas makanan kan... ketam tu je la pun..special sebab dibakar rangup ngup ngup..gitu..haha

next time kalau ada rezeki mau pergi lagi..yeehaaa~
sekian dulu, wassalam~ ^_^ sehingga ketemu lagi di entry seterusnya ♥

0 viva bergolek²:

Post a Comment

Viva Bergolek²

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...