About Me

My photo
I'm just a simple girl, happy go lucky and also a very, very good listener... I'm good at hiding my true emotions, that's why you'll never know when I'm sad.. :)

Tinggalkan Jejak Korang Kat Bawah Ni

Ha... Sila² La Tinggalkan Jejak Korang Kat Bawaaaaahhhh Sekali Page Ini Ye.. Senang Saya Nak Terjah Korang Balik... Kalau Sudi, Boleh Jadi Follower Saya... Kalau Tak Mau Pun Tak Ape.. Terima Kasih Sbb Sudi Singgah Yer.. Singgah² La Lagi Lenkali.. ^_^ ♥

Monday, July 29, 2013

Retro Handset @ Pop Phone from Groupon Malaysia

Assalamualaikum!

Hai, ape khabar semua hari ni?

So, saje nak share pasal retro handset or pop phone ni. Ritu saya tengok kat groupon ade promo utk mendalah ni, sebabkan saya memang dah lame cari, so tanpa membuang masa sya trus purchase. 

Actually baru2 ni pertama kali sepanjang saya online shopping, ada prob. Saya try purchase barang kat livingsocial. Saya tak tau la org lain kot takde masalah dengan livingsocial ni, tapi itulah kali pertama and terakhir saya akan beli dari situ. Barang yang saya order tak sampai2 walaupun tarikh deal dah tamat and sepatutnya delivery dah bermula. Hampir sebulan gak saya tunggu sambil hantar email berkali2, barulah dapat. And sadly, quality barang memang mendukacitakan.

Alhamdulillah, sebelum2 ni saya pernah beli dari streetdeal, groupon, milkadeal and white.my, tak pernah lagi ada masalah.

So kali ni saya beli dari groupon, and barang sampai dalam kotak ada logo groupon lagi. Saya suka! And tak sabar nak guna pop phone / retro handset ni ahaks! (Hati mau kental, sbb org akan pelik bila tgk kita bercakap2 dengan gagang telepon).

Apepun, share gambar dulu.. :) 


Itu aje! Terima kasih pada yang sudi baca entri ni! 

Till then, wassalam ^_^

6 comments:

  1. pop phone ni boleh pakai dekat phone lain selain iphone ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Anis Shahira

      Boleh, janji phone tu ada 3.5mm audio jack input. Most phones mcm samsung, nokia sume 3.5mm audio jack, in sha Allah boleh je pakai :)

      Delete
  2. saya betul-betul nak tau pasal pop phone ni. singgah blog saya ye kalau dah comment. takut saya terlepas pandang. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. @anisnira

      boleh try gugel, sy penah terjumpe ada org jual pop phone ni, and ade gak mini pop phone, dia lagi kecik dr yg ni tp sy suke yg std saiz ni baru real hehe

      Delete
  3. Hi sis, boleh bg link pop phone tu tak? i tak jumpa lah kat groupon ni.thanks ya :)

    ReplyDelete
  4. Hai dear... Kalau nk pop phone boleh contact sy 0177768804 adina utk order n follow my ig Misscover 17...Sy jual cover phone n pop phone..

    ReplyDelete

Viva Bergolek²

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...