About Me

My photo
I'm just a simple girl, happy go lucky and also a very, very good listener... I'm good at hiding my true emotions, that's why you'll never know when I'm sad.. :)

Tinggalkan Jejak Korang Kat Bawah Ni

Ha... Sila² La Tinggalkan Jejak Korang Kat Bawaaaaahhhh Sekali Page Ini Ye.. Senang Saya Nak Terjah Korang Balik... Kalau Sudi, Boleh Jadi Follower Saya... Kalau Tak Mau Pun Tak Ape.. Terima Kasih Sbb Sudi Singgah Yer.. Singgah² La Lagi Lenkali.. ^_^ ♥

Wednesday, July 31, 2013

BSP again! (2nd time)

Assalamualaikum!

Hai, apa khabar semua? Harap2 semua sentiasa bertenaga menjalani ibadah puasa yek.. :)

So arini kena BSP lagi (refer my previous2 entry).. Ini adalah kali ke2 saya BSP.. Dah la Kena buat BSP ni sepanjang tempoh kehamilan huhu..

So tadi dah pergi KK check darah, bacaan pagi ni 6.7.. Rendah sket dari dulu, tapi still tinggi sbb berpuasa dari malam tadi T_T

Risau plak bape la bacaan kul 11.30 karang.. 

Oh ye, saya plan nak buat sendiri check2 darah ni utk next2 BSP.. Yela, tiap kali kena dtg klinik 2 hari berturut2.. Susah jugak, sbb saya tak boleh nak masuk opis sbb jauh ler nak patah balik ke KL berulang2.. Mana ngan jem lagi..

Nasib baik la akak ipar saya misi, dia nak bagi saya pinjam alat tu 1 set, cuma saya kena beli strip nye aje sendiri, tak payah nak beli 1 set baru.. Jimat sket hehe..:)

Tapi, mampu ke saya nak cucuk sendiri jari saya ni? Saya tak kisah kalau orang lain cucukkan, tapi nak cucuk sendiri tu..errrrr... Kena la kuatkan hati. Jangan darah tak mau keluar suda la kan.. Ahaks

Esok kena check up, jumpa doc and jumpa pakar zat makanan.. Kena tanya meal suggestion la untuk malam sebelum BSP sbb bacaan pagi mesti fail huhu..

Ok la sambung kendian, kite tengok apa result kul 11.30 karang..

Wassalam ^_^ 


Thanks for reading this entry!


Sent from my iPad 2

2 comments:

  1. hai kak, em bestny da ade pengalam cemtu...huu salam perknalan =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. @fasha :

      Hi dik, huhu ape yang bestnye asik kene cucuk je..tp takpe, buat kenangan hehe

      Delete

Viva Bergolek²

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...