About Me

My photo
I'm just a simple girl, happy go lucky and also a very, very good listener... I'm good at hiding my true emotions, that's why you'll never know when I'm sad.. :)

Tinggalkan Jejak Korang Kat Bawah Ni

Ha... Sila² La Tinggalkan Jejak Korang Kat Bawaaaaahhhh Sekali Page Ini Ye.. Senang Saya Nak Terjah Korang Balik... Kalau Sudi, Boleh Jadi Follower Saya... Kalau Tak Mau Pun Tak Ape.. Terima Kasih Sbb Sudi Singgah Yer.. Singgah² La Lagi Lenkali.. ^_^ ♥

Wednesday, August 8, 2012

Saya dah ada Formspring!

Assalamualaikum!

Apa khabar semua? Ha..tengok tajuk... Formspring? Apekah? Actually saya pun tak la tau sangat pasal formspring ni, dulu2 ramai je invite suh join formspring tapi tak berminat..

Napa tiba2 leh create account formspring? Ntah.. saje kot? (macam la ada orang nak tanya sangat kat ko..) T_T

Kot2 la kan.. kot2 ye.. Kot2 la ada orang nk tanya apa2 ke... nak mintak pendapat ke, nak tanya.. pendek kata APA2 aje.. sila2 la tanya... kotak pertanyaan ada je kat sidebar sebelah kanan ni yer.. :)

Ape pun, saya ni memang seorang yang suka explore menda2 lain daripada yang saya dah biasa buat.. and maybe saya suka menda2 social networking ni kot? facebook, twitter, instagram, dengan tah ape2 lagi tah yg saya dah join sampai tak ingat *facepalm*





ha...tu ler profile saya kat formspring tu.. saya baru je follow 19 orang kot.. untuk permulaan.. :)

ape pun good luck to me and pada siapa2 yang berhajat nak bukak account formspring juge..

Wassalam ^_^




 Thanx for reading this entry! ^_^


 

3 comments:

  1. bnyk jugak media sosial baru..sila lah dtg ke blog sy..http://ajax85.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Salam kenal...byknya media sosial baru yer...

    ReplyDelete

Viva Bergolek²

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...