About Me

My photo
I'm just a simple girl, happy go lucky and also a very, very good listener... I'm good at hiding my true emotions, that's why you'll never know when I'm sad.. :)

Tinggalkan Jejak Korang Kat Bawah Ni

Ha... Sila² La Tinggalkan Jejak Korang Kat Bawaaaaahhhh Sekali Page Ini Ye.. Senang Saya Nak Terjah Korang Balik... Kalau Sudi, Boleh Jadi Follower Saya... Kalau Tak Mau Pun Tak Ape.. Terima Kasih Sbb Sudi Singgah Yer.. Singgah² La Lagi Lenkali.. ^_^ ♥

Friday, November 4, 2011

Korean Variety Show : Heroes

Assalamualaikum!

Ha..ape khabar semua? Wah.. Dah lama betul saya tak update blog ni... Kesian dia, dah berhabuk pun ^_^

Sooooo sorry, tersangatlah busy dengan kerja and other personal matters...

So, berbalik pada tajuk kita, kali ni saya nak share Korean Variety Show yang awesome ni pulak... Korang dah pernah tengok belum? Kalau belum, sila la tengok... Saya gerenti, korang takkan menyesal punya la..



Sangat2 best, sangat2 menghiburkan dan sangat2 kelakar sampai korang leh gelak terbahak2.. Tapi make sure korang tengok dari episod 1 tau.. kalau tak nanti, tak tau pulak keseluruhan cerita... ^_^

Heroes ni terdiri daripada 12 orang selebriti wanita iaitu penyanyi, pelakon dan comedian.. Mereka ialah So Inyoung, Yoo In Na (from High Kick Through the Roof), Shin Bong Sun, IU, Nicole (Kara), Gahee (After School), Narsha (Brown Eyed Girls), Noh Sayeon, Jiyeon (T-Ara), Lee Jin (former FinKL), GaEun, SooAh.

Selalu korang tengok diorang perform/berlakon, korang akan nampak yang ayu, yang jelita etc.. Tapi kali ni, diorang akan tunjukkan perangai sebenar diorang.. Sebab tu la saya kata show ni awesome! Hehe..

Setiap episod/minggu, diorang akan ada tugasan berbeza... Ada masa kena jadi budak sekolah, wartawan, pekerja pejabat dan posmen.. Di dalam setiap episod jugak ada mini games, game yang dorang main memang sangat kelakar la.. (gelak)

Okey la, saya pun taknak cerita meleret2, apa kata korang tengok je la ye...


Ha... apa lagi, klik la laju2 link kat atas tu ye! Selamat menonton dan selamat bergumbira!

Nota kaki : Sorry la ye, kalau lately ni saya asyik share pasal KOREAN series @ variety show ajek.. Hehe.. Nak buat camne, I'm TOTALLY addicted to Kdramas & variety shows diorang!


(Dah tengok? Meh komen pasal cerita ni kat bawah :D )



Thanx for reading this entry! ^_^

1 comment:

Viva Bergolek²

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...