About Me

My photo
I'm just a simple girl, happy go lucky and also a very, very good listener... I'm good at hiding my true emotions, that's why you'll never know when I'm sad.. :)

Tinggalkan Jejak Korang Kat Bawah Ni

Ha... Sila² La Tinggalkan Jejak Korang Kat Bawaaaaahhhh Sekali Page Ini Ye.. Senang Saya Nak Terjah Korang Balik... Kalau Sudi, Boleh Jadi Follower Saya... Kalau Tak Mau Pun Tak Ape.. Terima Kasih Sbb Sudi Singgah Yer.. Singgah² La Lagi Lenkali.. ^_^ ♥

Monday, December 30, 2013

Nukman oh Nukman~

Assalamualaikum!

Apa khabar semua hari ni?

Sedar tak sedar, dah nak masuk tahun baru kan? Kejap je rasenye :)

Kali ni nak cerita pasal Nukman, my baby plak ye. So the other day, someday last week la, saya bawak Nukman keluar jalan2 ke Terminal One Seremban. Hajat hati nak membeli kain utk buat baju kurung, nanti kan dah nak naik keje.. Baju baru la kiranya hehe~

Alih2, belum pun sempat masuk Nagoya, Nukman dah menangis2 nak tido. Puas saya dodoi and pujuk tapi Nukman tetap menangis. Anak bujang saya ni kuat meragam and merajuk tau~ huhu

So lepas segala usaha menemui jalan buntu, saya ajak semua tinggalkan Terminal One, untung2 Nukman tido on the way ke Mydin Seremban 2 plak. Mydin ni baru bukak, so nak jenguk la ape yg best :)

Dalam kereta baru la dpt dipujuk, Nukman akhirnye tertido kt dada saya..

Sampai kt Mydin S2, masuk dalam, dah janji nak meet up dengan my eldest sis, Along. Dah jumpe Along and minum2 kejap kat Marrybrown, berjalan la naik ke atas utk jenguk brg2 kt Mydin.

Nukman tido masa ni, dikendong oleh ayahnye. Tengah jalan2 dalam Mydin duk usha barang, Nukman terjaga and trus menangis. Aduhai sekali lagi~

Pujuk2 tak lut, saya bawak Nukman keluar and try pujuk dia kat ruang legar tu.. Suruh ayahnye bancuh susu, oh nak menyusu rupenye huhu. Tapi, baru separuh minum susu, Nukman sambung menangis. Menangis yg tak boleh dipujuk!

Saya tukarkan pampersnye and try dodoi lagi, tapi Nukman terus menangis. Last2 trus ajak family balik. Nasib baik dorg dah sempat grab brg2 yg nak dibeli huhu

So kami pun balik la.. Kesimpulannya percubaan pertama bawak Nukman keluar that day was a fail. Takpe, nanti kami cuba lagi hehe~ Wish us luck ya!

Till then, wassalam.



Thanks for reading this entry!

0 viva bergolek²:

Post a Comment

Viva Bergolek²

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...