About Me

My photo
I'm just a simple girl, happy go lucky and also a very, very good listener... I'm good at hiding my true emotions, that's why you'll never know when I'm sad.. :)

Tinggalkan Jejak Korang Kat Bawah Ni

Ha... Sila² La Tinggalkan Jejak Korang Kat Bawaaaaahhhh Sekali Page Ini Ye.. Senang Saya Nak Terjah Korang Balik... Kalau Sudi, Boleh Jadi Follower Saya... Kalau Tak Mau Pun Tak Ape.. Terima Kasih Sbb Sudi Singgah Yer.. Singgah² La Lagi Lenkali.. ^_^ ♥

Wednesday, July 25, 2012

Korean Variety Show : Running Man

Assalamualaikum!

Ha, dah lama saya tak share Kdrama / Kshow dengan korang kan? Kali ni, saya nak share satu lagi Korean Variety Show yang tersangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat la best dan hotnye...

 
RUNNING MAN!!! 

Running Man ni merupakan sebuah variety show yang menampilkan artis2 yang akan berlumba ala2 amazing race.. tapi race diorang ni tersangatlah best, kelakar, mengarut, tak masuk akal dan macam2 lagi... setakat ni dah masuk episode 105.. (saya pun start tengok dari episode 70 sampai sekarang)

Percayalah, korang akan terhibur dan tergelak guling2 bila tengok Running Man nih... kebiasaannya akan ada artis jemputan untuk turut berlumba dengan Running Man ni.. antara yang pernah dijemput ialah Park Ji Sung! Awesome! And saya sangat tak sangka yang Park Ji Sung merupakan seorang yang sangat kelakar rupenye.. ahaks!

Tak guna saya cerita panjang, ape kata korang tengok aje ye..


dah lepas tengok tu, mai la komen sini, ape pendapat korang tentang show tu? ahaks



 Thanx for reading this entry! ^_^


 

0 viva bergolek²:

Post a Comment

Viva Bergolek²

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...