About Me

My photo
I'm just a simple girl, happy go lucky and also a very, very good listener... I'm good at hiding my true emotions, that's why you'll never know when I'm sad.. :)

Tinggalkan Jejak Korang Kat Bawah Ni

Ha... Sila² La Tinggalkan Jejak Korang Kat Bawaaaaahhhh Sekali Page Ini Ye.. Senang Saya Nak Terjah Korang Balik... Kalau Sudi, Boleh Jadi Follower Saya... Kalau Tak Mau Pun Tak Ape.. Terima Kasih Sbb Sudi Singgah Yer.. Singgah² La Lagi Lenkali.. ^_^ ♥

Thursday, July 2, 2009

Makan2 @ Hanis...Taman Seremban Jaya, n9 (24/06/2009)

Argghhh....da lame tak update blog ni... Erm... Macam2 hal yg dah terjadi kt aku lately... So ini adalah salah satu cara untuk aku release tension.... HANG OUT WIF MY FAMILY~!!! Makan2 tu mmg acara kegemaran family aku la kirenye...huhuhu~

Jadiknye, petang itu, tanpa dirancang terlebih dahulu, tibe2 aku suarakan hajat nk makan kt JUJU (Juriah)... walaupun pada awalnya dapat tentangan daripada mak aku (penat katenye)... Alhamdulillah akhirnye termakbul jua hasratku nak makan kt kedai...lalalalalala~

Petang tu, aku, mak n ayah pun gerak dari Rantau menuju ke JUJU...otw tu, aku sempat call Along n invite dia, abg long, Nadhirah & Faqihah untuk join sekali xtvt makan2 kali ni... Sesampainye kt luar JUJU, hampa rasa hatiku bile JUJU tutup....sob sob... Mujur la JUJU ni ada kedai2 lain... kire adik beradik la tu... So, kami pun gerak menuju ke HANIS... dulu situ restoren Sedap Malam...tp tah bile tutup tah aku pun tatau..mayb takdak ong kot...hohohohoho~

Dah sampai tu, ape lagi...kasi order cukup2... Di sini aku nk share la ngn korang sumer serba sikit gambar yg sempat aku ambil pada petang tersebut... Yang bagusnye, family aku ni sporting, dari yang veteran sampai la si kecik tu pun bley kasi pose... Cume hari ni si adik (Qihah) tak bape suke nk bergambor... tengok la tu, siap tutup muke lagi... Mak tak kuasa nk layan la nyahhh..opsss telebey sudaa..hahahahahha~

So, layan kan aje la gambar2 tu yek...nk cite panjang lebar pun da tak larat...hajat hati nk tido awal mlm ni...tapi teringat pulak kebun ngn restoren kt facebook tak berjenguk2...eheks~

C ya all next time.... Daaa~
Posted by Picasa

0 viva bergolek²:

Post a Comment

Viva Bergolek²

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...